Suzuki Motor Poland przedłuża umowę z Superligą na kolejne lata

Suzuki Motor Poland przedłużyło dotychczasową umowę sponsorską z Superligą na kolejne trzy sezony. Jako oficjalny partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, marka uzyskała szeroki pakiet świadczeń sponsoringowych. Do klubów trafią m.in. auta Suzuki z napędem hybrydowym.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Suzuki Motor Poland i Superliga współpracują od 2016 roku. Nowa umowa został przedłużona na kolejne 3 sezony: 2022/2023, 2023/2024, 2024/2025 i zawiera szereg świadczeń promocyjnych.

Na jej mocy marka Suzuki jako Oficjalny Partner PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet, będzie eksponowana w trakcie ponad 300 meczów w każdym sezonie, w tym podczas spotkań transmitowanych na antenie TVP Sport i transmisjach internetowych na platformie Emocje.TV.

Reklamy będą eksponowane między innymi na bandach wideo i nośnikach statycznych. Ponadto, ekspozycja marki będzie widoczna w mediach digitalowych Superligi: stronach www, aplikacji mobilnej oraz biurze prasowym, a billboardy sponsorskie będą emitowane przy transmisjach na platformie Emocje.TV.

Do klubów występujących w rozgrywkach PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet trafią ponadto samochody Suzuki SX4 S-Cross Hybrid i Vitara Hybrid.

- Strategicznym celem Superligi jest budowa długofalowych partnerstw. Przedłużenie umowy z silną międzynarodową marką jaką jest Suzuki, to dla nas dowód ogromnej wartości promocyjnej jaką dają rozgrywki PGNiG Superligi i PGNiG Superligi Kobiet. Po kilku latach rozwoju ligi zawodowej, dziś możemy się pochwalić milionami telewidzów, dziesiątkami milionów zasięgów w mediach cyfrowych czy setkami tysięcy kibiców w halach. Ogromnie się cieszę, że elementem umowy jest korzystanie z nowoczesnej, dużej floty pojazdów Suzuki. Nasza współpraca trwa już sześć sezonów i jesteśmy dumni, że przedłużamy ją o kolejne trzy – mówi Piotr Należyty, prezes Superligi.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą