Swederm nowym klientem SalesTube

Agencja martech & e-commerce SalesTube (Group One) poszerza portfolio klientów o markę Swederm, producenta kosmetyków do pielęgnacji twarzy, ciała oraz do makijażu i włosów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Swederm nowym klientem SalesTube

Agencja będzie odpowiedzialna za zwiększenie sprzedaży w e-commerce, wykorzystując w tym celu kanały performance: paid search, paid social, afiliację, remarketing oraz SEO i marketing automation.

- Od dłuższego czasu szukaliśmy agencji mediowej, która zapewniłaby nam dywersyfikację przychodów. Sondując rynek wybraliśmy tę, która ma duże doświadczenie w kanałach online - mówi Sebastian Kulbikowski, właściciel i założyciel marki Swederm. - Liczymy, że tak doświadczona agencja jak SalesTube przyczyni się do zwiększenia udziału sprzedaży online w całych obrotach firmy. Jednym z naszych głównych oczekiwań jest też pozyskanie klientów z różnych źródeł w obrębie samego digitalu - dodaje.

Działania dla Swederm już się rozpoczęły. Firmy nie ujawniają okresu, przez jaki będą razem współpracować.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa