„Świat się kręci wokół pizzy” - Domino’s Pizza z nową identyfikacją (wideo)

Domino’s Pizza wprowadza w Polsce nową komunikację wizualną, przygotowaną przez agencję Brands Alive. Obejmuje ona również serwis internetowy entuzjascipizzy.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ramach zmiany komunikacji Domino’s Pizza przygotowano nowy wygląd jej pudełek na pizzę, ulotek i menu oraz odświeżono serwis entuzjascipizzy.pl. Identyfikacja jest oparta na wizualizacjach składników używanych przy produkcji pizzy oraz jasnych, żywych kolorach i czytelnych opisach. Nowe hasło marki brzmi „Świat się kręci wokół pizzy”. - Celem nowej identyfikacji wizualnej jest nie tylko uspójnienie wyglądu strony internetowej, pudełek, menu i materiałów reklamowych, ale przede wszystkim ocieplenie wizerunku marki - wyjaśnia Maciej Jania, dyrektor zarządzający Domino’s Pizza w Polsce. Identyfikacja została wprowadzona tylko na polskim rynku, a przygotowała ją agencja Brands Alive. - Jesteśmy marką globalną, dlatego też uwzględnianie specyfiki lokalnej jest wyjątkowo ważnym elementem naszej strategii - podkreśla Jania

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"