W okresie od 1 września 2014 roku do 12 czerwca 2015 roku średnia oglądalność nadawanego w TVP1 w dni powszednie o godz. 18.30 programu „Świat się kręci” wyniosła 1,32 mln widzów - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przełożyło się to na 10,29 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów i 5,79 proc. w grupie komercyjnej 16-49.
W właśnie zakończonym sezonie najwięcej widzów zgromadziło wydanie z 31 grudnia ub.r., które zainteresowało 2,49 mln osób.
Trzy topowe odcinki
W porównaniu do analogicznego okresu ub.r. „Świat się kręci” zyskał 130 tys. widzów. Wówczas (tj. w okresie od 2 września 2013 roku do 9 czerwca 2014 roku) talk-show gromadził średnio 1,19 mln oglądających, co przekładało się na odpowiednio 9,37 proc. oraz 5,38 proc. udziału. (więcej na ten temat).

TVP1 w czasie nadawania magazynu zajęła trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem był TVN nadający wówczas „Szpital” i „Fakty”, który osiągał w tym paśmie 21,04 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat („Pierwsza miłość” i „Wydarzenia”; 17,32 proc.). Nieco słabiej od TVP1 wśród tzw. „wielkiej czwórki” poradziła sobie TVP2 (gł. „Sport telegram”, „Pogoda” i „Jeden z dziesięciu”; 9,79 proc.).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/na-jezykach-stracilo-widzow-ale-wroci-jesienia-do-tvn ##
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej liderem był Polsat, a potem uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność na tle konkurencji
Magazyn „Świat się kręci” prowadzą na zmianę Agata Młynarska i Maciej Kurzajewski. Jego producentem wykonawczym jest Rochstar. Audycja na antenę TVP1 ma wrócić po wakacjach.











