Świąteczna promocja w Vectrze

Vectra wprowadziła do swojej oferty świąteczną promocję usługi dostępu do Internetu.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Wszyscy klienci, którzy do 31 grudnia 2005 r. przyłączą się do sieci  poniosą jedynie symboliczny koszt aktywacji usługi w wysokości 1,22 zł brutto. Za miesięczny abonament przez pierwsze 3 miesiące zapłacą oni także złotówkę netto. Dodatkowo, przy jednoczesnym zakupie pełnopłatnego pakietu telewizyjnego VECTRA oferuje zniżkę w wysokości 20% na abonament telewizyjny przez okres 18 miesięcy.

Gwiazdkowa promocja jest przeznaczona dla wszystkich klientów, którzy zdecydują się zawrzeć umowę na czas nieokreślony z 18-miesięcznym okresem zobowiązania.  „Gwiazdkowa promocja VECTRY przygotowana jest zarówno dla internautów, którzy potrzebują szybkiej i niezawodnej wymiany danych, jak i tych, który poszukują stabilnego dostępu do sieci w przystępnej cenie. Z naszych sondaży wynika, że część użytkowników oczekuje transferu, który umożliwia pobieranie plików o dużych rozmiarach – w tym muzyki oraz zdjęć, podczas gdy wymagania pozostałych ograniczają się do swobodnego przeglądania stron i obsługiwania poczty e-mail. Dlatego proponujemy naszym klientom różne szerokości pasma dostępowego, ułatwiając tym samym wybór optymalnego pakietu” – mówi Tomasz Rojek z działu marketingu i sprzedaży Telewizji Kablowej VECTRA SA.

W ramach oferty VECTRA zapewnia nieograniczony dostęp do Internetu bez limitu ściąganych danych oraz konto o pojemności 200 MB, które można wykorzystać na skrzynkę e-mail lub niekomercyjną stronę WWW. Zamówienie usługi dostępu do Internetu można zrealizować za pośrednictwem Biur Obsługi Klienta, przedstawicieli handlowych, w punktach partnerskich oraz za pomocą formularza znajdującego na stronie WWW. Na dodatkowe życzenie klientów pracownicy serwisu mogą zainstalować modem wi-fi zapewniający bezprzewodowy dostęp do sieci.

Świątecznej promocji towarzyszy kampania reklamowa, w której zostały wykorzystane działania ATL i BTL. Akcja reklamowa jest prowadzona na łamach regionalnej prasy, w stacjach radiowych i telewizyjnych. Ponadto, od 1 grudnia w wybranych miastach pojawi się też reklama na billboardach. Uzupełnieniem komunikacji są materiały BTL opracowane dla sieci oddziałów, które są dystrybuowane w punktach sprzedaży. W kampanii wykorzystano baner informujący o gwiazdkowej promocji umieszczony na stronie www.vectra.pl oraz na stronach WWW lokalnych portali internetowych.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online