Świąteczne przyjęcie w kampanii Play Fresh (wideo)

W głównych mediach rusza bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play Fresh. Akcję przygotowały agencja reklamowa Grandes Kochonos i dom mediowy Mediacom.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Rozpoczęta właśnie bożonarodzeniowa kampania reklamowa Play Fresh podkreśla, że w tej taryfie za 30-złotowe doładowanie otrzymuje się 100 zł do wykorzystania na rozmowy i SMS-y do wszystkich sieci. Poszczególne reklamy wykorzystywane w tej akcji pokazują przyjęcie świąteczne. Są na nim bohaterowie poprzedniego spotu Play Fresh, emitowanego jesienią br. (więcej o tej reklamie). Cała akcja reklamowa obejmuje od 7 grudnia telewizję, radio, prasę oraz internet. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mediacom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online