Światowa kampania Big Maca

Leo Burnett przygotuje światową kampanię Big Maca

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja reklamowa Leo Burnett Worldwide wygrał przetarg do stworzenia kreacji na potrzeby światowej kampanii reklamowej Big Maca, flagowego produktu koncernu McDonald's. W przetargu uczestniczyły także TBWA Worldwide i DDB Worldwide.

Kampania, która będzie miała miejsce w 2004 r., ma być częścią kampanii prowadzonej pod hasłem "I'm Lovin It", która ruszyła we wrześniu b.r. Zadaniem agencji Leo Burnett będzie stworzenie pomysłu "bazowego", który będzie adaptowany przez lokalne agencje na poszczególnych rynkach.

W Polsce kampanią przygotuje agencja reklamowa Corporate Profiles DDB, a planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Optimum Media OMD.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+