Świecące miecze z „Gwiezdnych wojen” na butelkach Coca-Coli

Na butelkach półlitrowych butelek Coca-Coli umieszczono miecze bohaterów „Gwiezdnych wojen”, które po dotknięciu dłonią świecą. Można je kupić w Singapurze.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Koncern Coca-Cola wprowadza do sprzedaży w Singapurze limitowaną edycję półlitrowych butelek tego napoju, na etykietach których umieszczono miecze znane fanom „Gwiezdnych wojen”. Ma to związek z zaplanowaną na 20 grudnia br. premierą ostatniej części te produkcji.

Wyświetl ten post na Instagramie.                   Keep your eyes on these Limited Edition Lighted Star Wars: The Rise Of Skywalker Coca-Cola No Sugar Bottles! In anticipation of the upcoming movie, we will be releasing 5 clues to 5 locations per day on our FB, IG, and website on where to get your hands on one over the next 3 weekends (Fri - Sun) from 6 to 22 Dec. Let the #GalacticHunt begin! >> Link in bio Catch Star Wars: #TheRiseofSkywalker in cinemas this 19 December. #StarWarsSG *T&C applies Post udostępniony przez Coca-Cola Singapore (@cocacolasg) Gru 4, 2019 o 5:00 PST

Na etykietach umieszczono wizerunki Rey i Kylo Rena - oboje trzymają miecze świetlne. Rey - niebieski miecz świetlny, a na drugiej części Kylo Ren - czerwony.

Po dotknięciu etykiety dłonią, miecze zaczynają świecić. Jest to możliwe dzięki zastosowanym na nich panelom OLED, które można kształtować w dowolne wzory.

Przy etykietach tych producent napojów korzystał z rozwiązania dostarczonego przez berliński startup Inuru, który stworzył „technologię inteligentnej powierzchni”. Bazuje ona na bardzo cienkiej warstwie drukowanej elektroniki, którą można nanieść na dowolną powierzchnię. Dodatkowo umieszczono „drukowaną baterię” zasilającą panel OLED.

Gdy etykieta zostanie dotknięta dłonią, zamyka się obwód elektryczny i panel OLED zaczyna świecić. Trzeba dotknąć w konkretnym miejscu - jest to droid BB–8 na butelce z Rey i statek Tie Fighter na butelce z Kylo Renem. Miecze można będzie podświetlić ok. 500 razy, potem przestaną działać.

Na singapurski rynek trafi ok. 8 tys. limitowanych butelek. Lokalizacje sklepów można śledzić pod hashtagiem #GalacticHunt.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela