
Dołącz do newslettera Wirtualne Media!
Codziennie rano
Oferty pracy
50 tysięcy subskrybentów
*Zrezygnuj w każdej chwili, nie wysyłamy spamu.
Dziękujemy za zapisanie się do newsletteraWirtualne Media
Sprawdź swoją skrzynkę odbiorczą.

Dorota Rabczewska, twarz najnowszej telewizyjnej kampani wizerunkowo-produktowej Media Expert, odwiedziła niedawno swoje rodzinne strony, tzn. Ciechanów, gdzie spotkała się z dziećmi z Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej w Sońsku (k. Ciechanowa). Sama obecność Dody w tym ośrodku była dla dzieci wielką niespodzianką. Artystka nie przyjechała jednak z pustymi rękoma. Zrobiła dzieciom prezenty: sprzęt RTV, w tym komputer, telewizor, gry oraz inne sprzęty codziennego użytku, które przekazała i ufundowała dla nich firma Media Expert. Przed przekazaniem podarków, dzieci zaskoczyły Dodę, śpiewając na jej powitanie hit pt.: „Nie daj się". Doda chętnie angażuje się w akcje charytatywne, ale rzadko śpiewa poza sceną. Uległa jednak namowom wychowanków i razem z nimi zaśpiewała przy choince i prezentach przebój pt.: „Dziękuję". - Odwiedziłam rodzinne strony i Mikołajki postanowiłam spędzić z dziećmi, które mogą czasami poczuć się samotne. Razem z Media Expert przygotowałam super prezenty i zamieniłam się w Panią Mikołajkową – mówi o spotkaniu z dziećmi Doda dodając - dzieci pokazały mi swoje pokoje, śpiewaliśmy piosenki przy choince, zainstalowaliśmy sprzęt, który dostali od nas w prezencie, a na koniec zjedliśmy całą masę rurek z kremem. Mam nadzieję, że ich życie będzie niebawem równie słodkie! Zdjęcia - Agencji Forum TERG / Media Expert www.mediaexpert.pl więcej informacji z Media Expert

Wirtualnemedia.pl

GPLUS PRODUCTION

GPLUS PRODUCTION

Grupa RMF

Telewizja Puls

Grupa RMF

Gremi Media

Agencja Wydawniczo - Reklamowa Wprost

Wirtualna Polska Media
