Przygotowany na potrzeby kampanii spot z przymrużeniem oka pokazuje przygotowania do świąt. W samym środku przedświątecznej krzątaniny okazuje się, że ktoś zapomniał o zapłaceniu rachunku za prąd... Wtedy z pomocą przychodzi sąsiad, pokazując zalety aplikacji MAM, przypominającej o opłatach i pozwalającej na kontrolę wydatków.
Spot emitowany jest w sieci kin Multikino. Obok niego emitowane są spoty radiowe, w stacjach Grupy RMF, Eurozet oraz Time. Uzupełnieniem są reklamy na billboardach oraz siatkach wielkoformatowych, w warszawskim metrze oraz na przystankach autobusowych, a także akcje specjalne w galeriach handlowych. Kampania obejmuje wybrane miasta w Polsce: Warszawę, Kraków, Poznań, Katowice, Gliwice, Szczecin oraz Wrocław.
Akcja promuje dodatkowo współpracę z kontrahentami, m.in. z: Douglas Polska, Media Expert, Pandora, eobuwie, 5.10.15., oraz partnerem MAM w Warszawie – innogy Polska.

Koncepcja kampanii oraz materiały graficzne zostały przygotowane przez dział marketingu MAM. Za produkcję spotu reklamowego odpowiadał dom produkcyjny FoszerSawicki, a reżyserem jest Łukasz Jaworski. Dostawcami billboardów są AMS, Ströer oraz Braughmann.











