Podstawą bożonarodzeniowego spotu marki E.Wedel jest świąteczna piosenka. Marka postanowiła odświeżyć znany utwór „Deck the Halls” i zaprezentować jego cover w wedlowskim stylu. W te święta, zamiast oryginalnego refrenu „fa la la la la”, usłyszymy „Wedel-el-lel-lelel”. W spocie promowane są: Torcik Wedlowski, Ptasie Mleczko czy cukierki z Mieszanki Wedlowskiej.
Świąteczna kampania E.Wedel realizowana będzie w wielu kanałach: w telewizji, w radio, online, w tym również w social mediach, oraz na wielkich ekranach sieci kin Helios i Cinema City. Za sprawą kampanii DOOH, wizualizacje bożonarodzeniowych produktów marki pojawią się w przestrzeni wielu polskich miast – na przystankach, w centrach handlowych i na wielkoformatowych ekranach. Za koncepcję komunikacji oraz przygotowanie materiałów odpowiedzialna jest Agencja 2012. Zakup mediów powierzono agencji Zenith, a komunikację public relations – agencji Walk PR.












