Telewizyjny spot promujący Świętokrzyskie wdynamicznej stylistyce pokazuje najważniejsze atrakcje turystycznetego regionu, takie jak jaskinia Raj, Święty Krzyż, Zamek wChęcinach, Park Jurajski w Bałtowie, Pondzie i Sandomierz.Kampania zachęca do odwiedzenia tych miejsc, podkreślając płynące ztego wrażenia. Z kolei layout internetowo-outdoorowy opiera się namotywie kojarzonych z tym regionem czarownic, co współgra z hasłemkampanii "Świętokrzyskie czaruje. Poleć na weekend".
Akcja startuje właśnie w TVN, TVN Style i TVN Turbo, gdzie od 23do 30 czerwca w porze największej oglądalności (w TVN po głównymwydaniu "Faktów") emitowany jest 30-sekundowy spot. Ponadto akcjaobejmie internet (Onet.pl) i outdoor (billboardy w największychmiastach). Reklamę telewizyjną na potrzeby kampanii przygotowałaTVN, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowyInnovations, natomiast działania public relationsprowadzi agencja Planet PR.












