„Święty” hitem Czwórki, serial oglądało 1,50 mln widzów

Nowy serial „Święty” oglądało średnio 1,50 mln osób. Czwórka w czasie jego emisji zajęła czwarte miejsce wygrywając m.in. z Polsatem - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Święty” hitem Czwórki, serial oglądało 1,50 mln widzów
fot. Polsat

Telewizyjna Czwórka fabularną produkcję „Święty” pokazywała od poniedziałku do czwartku o godz. 20.00, w okresie od 2 marca do 9 kwietnia 2020 roku. Średnia widownia premierowych odcinków nowego serialu wyniosła 1,50 mln osób. Przełożyło się to na 9,56 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,71 proc. w grupie komercyjnej 16-49  - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Jeszcze wyższe wyniki „Święty” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział serialu wyniósł 10,52 proc., a w DVB-T 16-49 - 7,86 proc.

Najwięcej widzów zgromadził odcinek z 17 marca. Oglądało go 1,84 mln osób.

grafika

Czwórka w paśmie nadawania serialu zajęła czwarte miejsce w rynku telewizyjnym wśród wszystkich stacji w Polsce. Liderem tego pasma był TVN z 12,03 proc. udziału, drugie miejsce zajęła TVP2 (11,21 proc. udziału), trzecia była TVP1 (10,76 proc.), a gorzej od Czwórki z głównych stacji wypadł Polsat (6,25 proc.).

Wśród widzów w grupie komercyjnej Czwórka była szósta.

grafika

Według założeń premierowe odcinki „Świętego” w sezonie 2019/2020 miały być emitowane do wakacji. Wstrzymanie nadawania wynika z przerwania zdjęć do serialu z powodu epidemii koronowirusa. Realizująca produkcję ATM Grupa poinformowała o tym w piątek, 13 marca br. Początkowo zdjęcia miały być wstrzymane do 22 marca, ale w związku z rozwojem epidemii prace nad serialem zawieszono do odwołania.

- Ze względów na epidemię wstrzymane zostały zdjęcia na planach. Oznacza to w praktyce, że większość zamówień telewizyjnych do ramówki wiosennej nie zostanie zrealizowana w całości. Dotyczy to zwłaszcza seriali emitowanych w trybie codziennym - komentował Andrzej Muszyński, prezes ATM Grupy.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pierwsza-milosc-polsat-1-42-mln-widzow-w-sezonie-2018-2019,7171059245840001a_1 ##

„Święty” to komedia obyczajowa, w której głównym bohaterem jest znany z „Policjantek i policjantów” Mikołaj Białach, grany przez Mariusza Węgłowskiego. Teraz Białach ma nową misję - po odejściu ze służby w policji został sołtysem podwrocławskiego Uroczyska, gdzie otworzył bar „Święty Mikołaj”. Pomaga pogrążonym w marazmie i zastraszonym mieszkańcom, pełniąc nieoficjalną funkcję „szeryfa”.

W serialu można zobaczyć sceny z życia małej społeczności, lokalne intrygi i kryminalne zagadki, a także osobiste perypetie bohaterów wraz z dużą dawką humoru i zwrotów akcji.

Produkcją serialu zajmuje się ATM Grupa.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"