Świnki skarbonki reklamują konto w BGŻOptima (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania reklamowa konta oszczędnościowego w BGŻOptima. Akcję przygotowały agencja reklamowa Tippingpoint i dom mediowy Initiative.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania konta oszczędnościowego w BGŻOptima informuje, że na tym rachunku oprocentowanie wynosi 5,8 proc. dla środków już zgromadzonych, a 6,5 proc. - dla nowych wpływów wynoszących do 40 tys. zł. Reklamy podkreślają też, że z konta można bezpłatnie wypłacać pieniądze bez limitu i jakichkolwiek opłat, zachowując wypracowane odsetki.

Motywem głównym akcji reklamowej są sympatyczne świnki skarbonki. - Jesteśmy bankiem specjalizującym się wyłącznie w oszczędzaniu, dlatego zdecydowaliśmy się na wykreowanie własnej gwiazdy, będącej symbolem i ambasadorem oszczędzania. Mamy nadzieję, że zmotywuje ona wszystkich do regularnego odkładania pieniędzy - argumentuje Karolina Sudwoj-Nogalska, dyrektor departamentu marketingu w BGŻOptima  

Działania reklamowe - rozpoczęte 9 kwietnia, a zaplanowane do 20 maja - obejmują telewizję (największe stacje) oraz internet. Kreacją i produkcją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa Tippingpoint, a za planowane i zakup mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"