Sympatia Plus reklamowana jako „sprawdzony sposób na miłość” (wideo)

Ruszyła wizerunkowa kampania reklamowa serwisu randkowego SympatiaPlus.pl (Grupa Onet). W akcji witryna jest promowana jako „sprawdzony sposób na miłość”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa serwisu SympatiaPlus.pl podkreśla, że dzięki certyfikowanemu testowi dopasowania ułatwia on poznawanie tylko tych osób, z którymi mamy szansę na zbudowanie wartościowej relacji. W akcji wykorzystywane są dwa typy reklam: męski i damski.

Przypomnijmy, że SympatiaPlus.pl została uruchomiona przez Grupę Onet w lutym br. jako nowa wersja serwisu StworzeniDlaSiebie.pl (więcej o tym). W marcu SympatiaPlus.pl zanotowała 301 tys. użytkowników i 5 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz pełne wyniki).

Akcja reklamowa od 17 czerwca jest prowadzona w radiu, kinach, prasie oraz serwisach Grupy Onet. Kampania potrwa do końca sierpnia.

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telwizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"