Synertime obsługuje Faktor i Where to Wake w internecie

Agencja public relations Synertime rozpoczęła współpracę z hurtownią kwiatów Faktor i internetowym katalogiem Where to Wake. Realizuje dla nich działania w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Dla internetowej hurtowni sztucznych kwiatów Faktor agencja Synertime poprowadzi działania w Google AdWords i Google Display Network na rynku niemckim. Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta projektowo, na czas trwania kampanii Google AdWords.

W kolei w ramach współpracy z Where To Wake, internetowym katalogiem tzw. wakeparków, Synertime zajmie się prowadzeniem fanpage’a oraz kampaniami Facebook Ads. Klient został pozyskany bezpośrednio przez agencję, umowa została zawarta na rok.

Nadzór nad projektem sprawują prezes agencji Barbara Labudda-Krysztofczyk i szef zespołu digital, Andrzej Salski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu