Synertime przez kolejny rok zajmie się obsługą Lubelli i Malmy

Agencja Synertime ponownie wygrała przetarg na działania Brand PR dla marek Lubella i Malma, należących do Grupy Maspex Wadowice. Realizację kampanii nadzoruje Barbara Labudda, prezes Synertime.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Synertime została wybrana w konkursie ofert, w którym wzięły udział jeszcze trzy agencje public relations. Ich nazw nie ujawniono.

Zwycięska agencja będzie realizować dla marek Lubella i Malma szereg działań z zakresu brand PR, zarówno na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnym, media relations z udziałem ekspertów, konkursy konsumenckie, a także działania w social media (skoncentrowane głównie na dalszym umacnianiu relacji z blogosferą kulinarną, z którą Lubella i Malma współpracują już od kilku lat).

Planowane aktywności mają zachęcać konsumentów do wykorzystywania w kuchni produktów zbożowych marek Lubella i Malma oraz eksperymentów kulinarnych. Umowa została zawarta na rok.

Agencja Synertime współpracuje z grupą Maspex Wadowice od 2013 roku, kiedy to po raz pierwszy wygrała przetarg na obsługę brand PR makaronu Lubella. W kolejnym roku została jej dodatkowo powierzona opieka komunikacyjna nad marką Malma.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"