Bohaterami nowego spotu reklamowego Plusa są dwie rodziny, które wybierają się na ferie pociągiem. Córka rodziny Niepraktycznych przed wejściem do pociągu orientuje się, że w smartfonie nie ma dostępu do internetu. Z poradą przychodzą Praktyczni - internet w telefonie najszybciej dostać, wybierając Plusa na Kartę.
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz&Friends Warszawa. Spot wyreżyserował Bartek Prokopowicz, realizacją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/plus-siec-5g-polkomtel-w-2020-roku-ktore-miastach-czestotliwosc-2600-mhz,7170776140261505a ##
W pierwszych trzech kwartałach ub.r. grupa Cyfrowy Polsat osiągnęła 8,61 mld zł przychodów sprzedażowych i 802,7 mln zł zysku netto. Na koniec września ub.r. miała sprzedanych 17,27 mln jednostkowych usług (RGU), co wobec 16,85 mln rok wcześniej daje wzrost o 2,5 proc.
W segmencie abonamentowym sprzedaż zwiększyła się o 3,8 proc. do 14,59 mln RGU, a w pionie prepaidowym zmalała o 4,1 proc. do 2,68 mln. Do grupy należą przede wszystkim Cyfrowy Polsat, Telewizja Polsat, Polkomtel oraz przejęte w ostatnich latach Netia i Eleven Sports.
Metryczka kampanii:1. Nazwa reklamy: „Ferie" Plus na Kartę2. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.3. Agencja: Scholz & Friends4. Reżyser: Bartek Prokopowicz5. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert6. Producent: Ryszard Kłosowski7. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.8. Dom mediowy: Vizeum9. Media: TV, AdScreeny, online











