„Szalone możliwości” w TK Maxx (wideo)

Wystartowała kampania reklamowa sieci sklepów TK Maxx pod hasłem „Szalone możliwości”, której bohaterowie odpowiadają dlaczego w sklepach tej marki warto robić zakupy. Kampanię przygotowały agencje Wieden+Kennedy, Hogarth, Ogilvy PR i Mindshare.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Bohaterowie po kolei opowiadają, dlaczego zakupy w TK Maxx są zawsze wyjątkowe i warte uwagi. Każda opowieść przenosi widza w nietypową historię - od gry w squasha, poprzez magiczną, pustynną wyspę, zamieszkaną przez wybrednego pianistę, po wyprawę na dziobie motorówki, połączoną z suszeniem włosów.

Wszystko ma podkreślać, że w sklepach TK Maxx nie ma eleganckich draperii, wyszukanych opakowań, drinków z parasolką czy wystylizowanych manekinów, które można spotkać w eleganckich butikach. W zamian oferuje znane marki taniej i możliwości, które czekają, żeby je odkryć.

Reklama telewizyjna zadebiutowała w Polsce 12 maja. Cała kampania obejmie internet (m.in. social media i mobile) oraz PR. Wewnętrzne studio TK Maxx odpowiada za kreacje w sklepach i działania w internecie, Mindshare za zakup mediów, Ogilvy PR za działania PR i komunikację w social media, a agencja Hogarth za tłumaczenia i produkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"