Spot zatytułowany „Mechanics” opowiada o podróży, jaką odbywa jeden z nowych modeli Audi do autoryzowanego serwisu tej firmy. Droga nie jest jednak bezpieczna.
Na przejeżdżające Audi czyha coraz większa liczba prywatnych mechaników z mijanych przez samochód warsztatów. Każdy z mechaników rzuca się w dziką pogoń, by dopaść auto i zaciągnąć je na kanał w swoim garażu. Kierowca samochodu przyspiesza uciekając coraz większej hordzie ścigających go mężczyzn.
Na koniec uciekinier w ostatniej chwili wjeżdża do hangaru serwisu Audi. Zamykają się za nim automatyczne wrota, na które sekundę później bezsilnie wpada armia mechaników. Filmik kończy się hasłem „Nie oddawaj swojego Audi w złe ręce”.

- Kampania nie jest konwencjonalnym sposobem komunikacji pomiędzy klientami Audi a jego serwisem, ale raczej pokazaniem odwiecznej walki dobra ze złem - podkreśliła w komunikacie towarzyszącym premierze spotu agencja Thjink Berlin, która przygotowała reklamę.











