Szansa na obiektywne badania radiowe?

Od lipca koniec spotów sugerujących jak odpowiadać podczas badań radiowych

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Wszystko wskazuje na to, że od lipca z wszystkich stacji radiowych znikną spoty sugerujące, jak odpowiadać podczas badań radiowych Radio Track. Kilka dni temu zostało osiągnięte porozumie stacji wchodzących w skład Komitetu Badań Radiowych (m.in. RMF FM, Radio Zet i Eska), która odpowiada za badania słuchalności.

- Porozumienie nie zostało jeszcze podpisane przez członków Komitetu Badań Radiowych. Mamy nadzieje, że zostanie ono podpisane przez wszystkich członków KBR do 1 lipca - mówi nam Beata Goczał specjalista ds PR Projektu Radiowego Radio Eska, Gold FM i Time.

Podpisane porozumienie ma wpłynąć na poprawę renomy i  wiarygodności badań Radio Track.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele