“Szczęścia chodzą parami”. Ringier Axel Springer z kampanią dla Sony

W piątek 22 listopada br. startuje multimedialny projekt promocyjny „Szczęścia chodzą parami”, który dla marki Sony przygotowało biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Kampania obejmie prasę i internet.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Projekt „Szczęścia chodzą parami” jest elementem świątecznej kampanii sprzedażowej Sony Centre „Mikołaje chodzą parami”, która jest prowadzona w radiu, internecie i prasie. Każdy, kto kupi Sony jeden z 10 produktów (m.in. kamera Action Cam, Xperia Tablet Z, aparat cyfrowy DSC-HX50 i VAIO Fit multi-flip), otrzyma w zestawie jeden z trzech wartościowych upominków do wyboru.

Koncepcja akcji opiera się na wykorzystaniu promocji sprzedażowej jako pretekstu do przetestowania promowanych produktów przez czterech realnych bohaterów. Ci bohaterowie, w zależności od specyfiki swojej pracy, zainteresowań i temperamentu, zaprezentują ich wyjątkowe cechy i funkcjonalności. Swoje wrażenia opiszą w formie relacji w testimonialach w postaci advertoriali prasowych i multimediów internetowych.

grafika

Projekt będzie realizowany na stronie newsweek.pl/prezentySony, a jego kolejne odsłony komunikowane będą w tytułach prasowych (“Newsweek Polska”, “Auto Świat 4x4” i “Komputer Świat”), w serwisach internetowych należących do Ringier Axel Springer Polska oraz na Facebooku na profilu marki Sony.

Autorem pomysłu jest biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska. Projekt wydawnictwo realizuje we współpracy z agencją Walk.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"