W ramach nowej kampanii „Szczęście sprzyja szukającym”, Grupa Morizon-Gratka chce zachęcić osoby szukające wymarzonej nieruchomości do wzięcia spraw we własne ręce. Planowane działania obejmują m.in. emisję dwóch video spotów o długości 15 sekund, odwołujących się do zróżnicowanych potrzeb osób poszukujących nowego mieszkania, dla których kluczowych jest wiele aspektów, w tym m.in. dogodna lokalizacja, odpowiedni metraż, rozkład, otoczenie, itp.
„W naszych kreacjach opowiadamy historie dwóch par. Jedna z nich musi zmienić lokalizację mieszkania, ale sam wybór nowej nieruchomości, to nie wszystko, ważna jest lokalizacja w wygodnym dostępem do punktów usługowych takich jak: kawiarnia czy piekarnia. Ten przekaz adresowany jest także do singli” – podkreśla Anna Juchimiuk, Dyrektor Marketingu, CMO w Grupie Morizon-Gratka.

„Drugą parą bohaterów są rodzice dorastającej córki, u których pojawia się potrzeba zmiany domu na większy, koniecznie z drugą łazienką” – dodaje Anna Juchimiuk.

Kampania ogólnopolska skierowana jest głównie do osób zainteresowanych kupnem, sprzedażą lub wynajmem nieruchomości. Obejmie działania w telewizji, radio oraz promocję w Internecie.
Gratka obecna będzie również w formie plansz sponsorskich, o długości 8 sekund, pokazywanych przy najchętniej oglądanych programach w stacjach telewizyjnych: TVN, TVN tematycznych, Polsat, Polsat tematycznych oraz stacjach TVP.

Spot radiowy Gratki o długości 15 sekund będzie można usłyszeć w RMF i stacjach należących do grupy RMF.
W ramach partnerstwa z grupą RASP prowadzone będą działania na stronach głównych Onet.pl. Wp.pl, Gazeta.pl, na których Gratka pokaże się na najbardziej widocznych formatach.

Kampania zostanie wzmocniona szeroko zakrojonymi działaniami digital, display, w social mediach (Meta, TikTok, Pinterest, X, LinkedIn) oraz dedykowanymi współpracami z portalami horyzontalnymi.
Przy okazji działań mediowych, promowana jest również unikalna funkcjonalność Gratki.pl. Serwis oferuje m.in. interaktywne mapy z danymi o okolicy. Dostarczają one szczegółowych informacji o atutach lokalizacji konkretnej oferty, usługach, szkołach, transporcie publicznym i wielu innych aspektach mających kluczowe znaczenie przy wyborze miejsca zamieszkania.
Poszukującym nieruchomości pomaga również konwersacyjny asystenta AI, który uczy się i rozumie oczekiwania nabywców. Dzięki zaawansowanej technologii sztucznej inteligencji ułatwia wyłowienie z setek ofert tych najlepiej dopasowanych. Zapewnia także wsparcie eksperckie dostarczając bieżących danych rynkowych, takie jak m.in. średnie ceny nieruchomości czy szacowane koszty kredytu.

Za koncept kreatywny i realizację kampanii reklamowej odpowiedzialna jest agencja Freundschaft. a dobór mediów powierzony został agencji Sales and More. Za realizację i koordynację kampanii odpowiada zespół marketingu Grupy Morizon-Gratka.
Gratka.pl nieustannie dąży do tego, by być na czele innowacji w branży ogłoszeniowej, oferując użytkownikom najnowsze technologie i narzędzia, które ułatwiają podejmowanie ważnych decyzji związanych z nieruchomościami. Dzięki wprowadzonym zmianom, serwis zwiększa swoją funkcjonalność, czyniąc proces poszukiwania, kupna lub wynajmu nieruchomości szybszym i bardziej intuicyjnym.










