Szef wszystkich szefów poleca rejestrację na Aleo

Wystartowała kampania reklamowa Aleo, pierwszej w Polsce kompleksowej platformy handlowej dla firm. Bohaterem reklam jest Szef wszystkich szefów, który poleca właścicielom oraz pracownikom firm rejestrację na Aleo i wykonywanie tam firmowych transakcji handlowych.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Aleo to pierwsze na polskim rynku kompleksowe i zaawansowane narzędzie do zarządzania procesem zakupowym i sprzedażowym dla firm. Platforma została uruchomiona w październiku br. przez ING Bank Śląski. Do tej pory na Aleo zarejestrowało się już ponad 4500 firm – powiedział Michał Bolesławski, wiceprezes ING Banku Śląskiego

Celem kampanii jest pokazanie polskim firmom i przedsiębiorcom podstawowych korzyści płynących z korzystania z Aleo. Platforma pozwala znacząco obniżyć koszty zakupów firmowych dzięki mechanizmom zapytań ofertowych i aukcji zakupowych oraz możliwości porównywania ofert. ING Bank Śląski korzystając z Aleo do tej pory zaoszczędził na przeprowadzonych transakcjach ok. 20% w porównaniu z tradycyjnymi zapytaniami ofertowymi.

Postacią przedstawiającą zalety Aleo w kampanii jest fikcyjna postać – Szef wszystkich szefów. Jest to jedyna osoba, która może innym szefom firm rekomendować, by zarejestrowali swoje firmy na Aleo. Szef wszystkich szefów jest postacią charyzmatyczną, z ogromnym doświadczeniem w życiu i w biznesie. Rozumie, jakimi prawami rządzi się dobrze prowadzony biznes i chce dzielić się tą wiedzą z polskimi firmami. Główna kwestia wypowiadana przez bohatera reklam brzmi: „Jestem szefem wszystkich szefów i tnę koszty wszystkich kosztów”.

Kampania jest prowadzona w mediach zasięgowych: TV oraz internecie (portale oraz media społecznościowe). Dodatkowo w ramach reklamy prasowej został opublikowany list otwarty Szefa wszystkich szefów skierowany do biznesu (właścicieli, menedżerów firm, itp.).

  • Tytuł kampanii: „Aleo – Szef wszystkich szefów tnie koszty wszystkich kosztów”
  • Czas trwania: od 21 listopada 2013 r. do 31.12.2013 r.
  • Cele komunikacyjne: prezentacja korzyści Aleo i pozyskanie nowych użytkowników platformy
  • Kreacja: 180heartbeats + JUNG v. MATT
  • Doradztwo marketingowe: ADHD WARSAW
  • Produkcja:f25
  • Zakup mediów: Lowe Media

Platforma handlowa Aleo umożliwia firmom między innymi:

  • Kupowanie od innych firm produktów i usług potrzebnych w działalności biznesowej (np. materiały produkcyjne czy zaopatrzenie biura). Firmy wybierają je z oferty konkretnego dostawcy, rozsyłają zapytania ofertowe albo organizują przetarg lub aukcję. Dzięki mechanizmom porównywania cen, mogą łatwiej negocjować oferty i obniżać koszty zakupów.
  • Prezentację katalogu firmy i sprzedaż produktów i usług innym firmom. Oferty można wysyłać bezpośrednio, odpowiadając na zapytania lub organizując aukcje sprzedażowe. Firmy szybciej znajdują klientów i zwiększają możliwości sprzedaży.
  • Utworzenie własnego sklepu umożliwiającego elastyczne zarządzanie cennikami dla obecnych oraz przyszłych kontrahentów.
  • Nawiązywanie relacji handlowych i tworzenie sieci kontrahentów.
  • Potwierdzanie własnej wiarygodności i weryfikację pozostałych użytkowników.
  • Finansowanie transakcji.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów