Comscore to firma analityczna badająca rynek mediów i oferująca rozwiązania pozwalające m.in. na badania popularności stacji telewizyjnych oraz optymalizowanie biznesu przez wydawców.
Od kwietnia ub.r. dyrektorem wykonawczym Comscore był Bryan Wiener, który objął to stanowisko przechodząc z kierownictwa należącej do Dentsu agencji 360i. Teraz jednak Wiener ogłosił, że rezygnuje ze swojej funkcji w Comscore i odchodzi z firmy. W ślad za nim dymisję złożyła także prezes Sarah Hofstetter.
Dwójka menedżerów nie podała dokładnych przyczyn swoich rezygnacji, jednak w oświadczeniach oboje przyznali że u podłoża decyzji leżą nie dające się pokonać różnice zdań pomiędzy nimi a obecnym zarządem Comscore.
Branżowe media zwracają uwagę, że w ostatnim czasie w składzie zarządu Comscore nastąpiły zmiany, w jego składzie pojawiły się trzy nowe nazwiska, i być może różnice w wizji strategii firmy pomiędzy szefostwem a tymi osobami zdecydowały ostatecznie od dymisji Wienera i Hofstetter. Branża podkreśla też fakt, że Wiener jest w ostatnich trzech latach trzecim z kolei CEO, który rezygnuje z tego fotela.

W obliczu rezygnacji obojga szefów Comscore tymczasowym dyrektorem wykonawczy mianowano Dale’a Fullera, jednego z członków zarządu firmy.











