"SZEJKowanie" reklamuje fugi Atlas

Firma Atlas rozpoczęła działania w ramach nowej, kreatywnej kampanii produktowej. „#teamSZEJKujemy” to wielokanałowy projekt marketingowy, którego celem jest promocja fugi Atlas w kontekście najprostszej metody mieszania, jaką jest SZEJKowanie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"SZEJKowanie" reklamuje fugi Atlas

Głównym celem kampanii „#teamSZEJKujemy” jest promocja fug - Atlas Fugi Ceramicznej oraz Atlas Fugi Elastycznej.  Na potrzeby tej akcji wyprodukowano i zasilono punkty sprzedaży w tzw. SZEJKery, czyli dedykowane wiaderka z wieczkiem, które są jedynym narzędziem potrzebnym do SZEJKowania.

SZEJKowanie to nie tylko platforma komunikacji, w ramach której prowadzone są wielokanałowe działania, to również autorska i innowacyjna metoda przypisana i jednoznacznie kojarzona z marką Atlas.  

Przed startem kampanii „#teamSZEJKujemy” w social mediach pojawił się teaser, który miał budować napięcie. W tym czasie powstała oficjalna grupa Atlas na Facebook – Atlas-zŁAPmy się!, liczy kilka tys. członków.Celem grupy „Atlas-zŁAPmy się” jest budowanie społeczności #teamSZEJKujemy, która nie tylko polubiła nową metodę mieszania, ale stworzyła z niej pretekst do dobrej zabawy.

Wykorzystywany w kampanii spot nakręcono w EC1 w Łodzi w Hali Maszyn.

- Na potrzeby kampanii oraz filmu promocyjnego stworzyliśmy rapowany utwór muzyczny. W tej chwili jest on dostępny we wszystkich kanałach social mediowych, które umożliwiają kręcenie własnych filmów i ich publikowanie. Taki był nasz pomysł na User Generated Content, a więc aktywne zaangażowanie użytkowników w SZEJKowanie, w dobie tak modnego formatu jakim stało się wideo. Jesteśmy bardzo dumni z Fachowców, którzy nagrywają filmy i publikują je w social mediach. Dzięki zaangażowaniu wielu kampania ma już charakter wiralowy i cieszy się pozytywnym odbiorem w sieci. – tłumaczy Aneta Dobrzyńska, kierownik komunikacji branżowej Atlas.  

Kampania w zdecydowanej mierze prowadzona jest w social mediach. Grupa „Atlas-zŁAPmy się” stała się główną platformą komunikacji, gdzie obecnie #teamSZEJKujemy liczy już blisko 8 tys. członków. Marka Atlas regularnie organizuje konkursy i zachęca fachowców do SZEJKowania. Do wygrania są m.in. telefony, głośniki czy zegarki. W puli nagród znajduje się również dedykowana kolekcja ubrań – czapki, t-shirty oraz bluzy.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online