„Szkolenia - to się opłaca!” w nowej odsłonie (wideo)

W najważniejszych mediach rozpoczął się drugi etap kampanii „Szkolenia – to się opłaca!”. Akcję – na zlecenie PARP – przygotowały firmy Ecorys Polska, Media On, Kolman i VMG.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W drugiej odsłonie kampanii „Szkolenia – to się opłaca!” przedsiębiorcy znani z jej pierwszego etapu – rozpoczętego wiosną br. (więcej na ten temat) – opowiadają, jak ich firmy rozwinęły się dzięki szkoleniom pracowników. Takie przekazy promują inwestowanie we wzrost kompetencji zawodowych pracowników przez wykorzystanie wsparcia Europejskiego Funduszu Społecznego. Kampania zachęca do odwiedzenia w tym celu strony internetowej inwestycjawkadry.pl lub zadzwonienia na infolinię.

Akcja – prowadzona na zlecenie Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości – obejmuje reklamy w telewizji, radiu, prasie, internecie oraz eventy w galeriach handlowych. Kampanię realizuje konsorcjum złożone z firmy Ecorys Polska, pełniącej funkcję lidera projektu, a także domu mediowego Media On oraz agencji Kolman i VMG.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele