Szkot reklamuje samochody Volvo z kratką bez VAT

Startuje kampania reklamowa samochodów osobowych Volvo z homologacją ciężarową N1, od zakupu których będzie można odliczać VAT. Bohaterem reklam jest mężczyzna w szkockim kilcie.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowa kampania reklamowa Volvo podkreśla, że od początku 2014 roku przez okres przejściowy przy zakupie samochodu osobowego z homologacją ciężarową N1 będzie można odliczyć podatek VAT od pełnej wartości pojazdu i paliwa. Dla Volvo Auto Polska to o tyle ważna zmiana, że modele z homologacją ciężarową N1 (m.in. V40, V60 i V70, XC60, XC70 i XC90) stanowią 80 proc. jej sprzedaży.

- W naszej kampanii wykorzystaliśmy postać Szkota, który kojarzy się z oszczędnością, a także z kratą. Podkreślamy też, że nasza akcja dotyczy samochodów z rocznika 2014 - opisuje Mariusz Nycz, dyrektor marketingu Volvo Auto Polska.

grafika

Akcja reklamowa obejmuje radio (Jedynka, Trójka, Czwórka, Tok FM, RMF FM, RMF Classic, Radio ZET , Chilli ZET, Antyradio, Radio PIN, Eska Rock, Radio Wawa), internet oraz punkty dealerskie Volvo (materiały POS i reklamy outdoorowe).

Kreację kampanii przygotowała agencja Red8 Advertising, a za zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu