900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam

Nowy miniserial „Szóstka” oglądało średnio 898 tys. widzów. Produkcja dała TVN trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ i drugie w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 10,49 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
900 tys. widzów „Szóstki” w TVN. 10,49 mln zł z reklam
Obsada serialu „Szóstka”; fot. Telewizja TVN

Premierowe odcinki nowego serialu „Szóstka” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 21.30, w okresie od 31 marca do 5 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 898 tys. osób, co przełożyło się na 6,36 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 8,85 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,28 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/odwroceni-ojcowie-i-corki-serial-ogladalnosc-tvn-wiceliderem,7171086122296961a ##

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,14 mln oglądających.

grafika

TVN w paśmie nadawania nowego serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP1, która emitując wtedy gł. „Sanatorium miłości” i „To był rok!”, osiąga 12,46 proc. udziału. Drugi był Polsat (gł. programy kabaretowe; 11,56 proc.), a czwarta - TVP2 (gł. filmy; 4,26 proc.).

Również wśród widzów w grupie 16-59 TVN jest trzeci w rynku. Z kolei w grupie 16-49 stacja zajmuje drugą lokatę.

grafika

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji sześciu premierowych odcinków serialu wyniosły 10,49 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szóstka” to 6-odcinkowa produkcja przedstawiająca historię dawców przeszczepów - tłem historii są przygotowania do przeszczepu łańcuchowego trzech nieznanych sobie par (ojca i córki, męża i żony, chłopaka i byłej dziewczyny). W obsadzie serialu znaleźli się: Gabriela Muskała, Grzegorz Damięcki, Mateusz Rusin, Maja Pankiewicz, Marianna Zydek, Julia Wyszyńska, Sławomir Orzechowski, Marcin Bosak, Marian Dziędziel, Agnieszka Pilaszewska, Szymon Piotr Warszawski oraz Magda Biegańska.

Autorami scenariusza są Michał Godzic oraz Aneta Głowska. Za zdjęcia odpowiada Robert Halastra. Kierownikiem produkcji jest Bartosz Sitkiewicz. Reżyserka serialu jak również współautorka scenariusza to Kinga Dębska. Producentką jest Krystyna Lasoń.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/tvn-przesuwa-starsza-pani-musi-fiknac-na-jesien-projekt-lady-4-od-maja,7171087200798337a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online