„Szpital 8” oglądało 1,8 mln widzów. Ponad 60 mln zł z reklam

Ósmy sezon serialu „Szpital” oglądało średnio 1,81 mln osób. Paradokument dał TVN pozycję wicelidera rynku telewizyjnego tuż za Polsatem, a wpływy z reklam wyniosły 60,50 mln zł.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Telewizja TVN ósmę serię „Szpitala” pokazywała w dni powszednie o godz. 18.00, w okresie od 1 września do 2 grudnia 2016 roku. Średnia widownia premierowych odcinków paradokumentu wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 15,06 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,31 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 4 listopada br. Przed telewizorami zgromadził on 2,24 mln oglądających.

TVN w paśmie emisji scripted-docu zajął drugie miejsce w rynku wśród czterech głównych stacji telewizyjnych. Liderem w tym czasie był Polsat, emitujący wówczas „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”, co dało mu 15,16 proc. udziału. Trzecie miejsce zajęła TVP1 (gł. „Klan”, „Wspaniałe stulecie: Sułtanka Kosem” i „Królowa jednej nocy”; 13,34 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. „Panorama” „Sport telegram”, „Pogoda”, „Jeden z dziesięciu”; 10,15 proc.).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milion-widzow-serialu-19-tvn-liderem-w-grupie-komercyjnej ##

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 lat.

Wpływy reklamowe TVN wokół paradokumentalnej produkcji wyniosły 60,50 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Szpital” to realizowany w Krakowie serial z gatunku scripted-docu, pokazujący pracę szpitalnego oddziału ratunkowego. W każdym odcinku prezentowane są dwie historie pacjentów z innymi chorobami i problemami życiowymi. Poza amatorami w produkcji grają również aktorzy z teatrów. Za produkcję odpowiada samodzielnie stacja TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?