Kampania ma przybliżyć odbiorcom zalety oferowanego przez Fortum ekologicznego ogrzewania sieciowego. Informuje też o budowanej przez firmę w Zabrzu nowej elektrociepłowni, która ma dostarczać ciepło sieciowe mieszkańcom Zabrza i Bytomia.
W reklamach prezentowane są hasła w gwarze śląskiej, np. „Sztrom i hajcong bez marasu” oraz „Nowo sztromohajcownio. Inwestycjo na zaś”.

Akcja reklamowa jest prowadzona w Zabrzu i Bytomiu, obejmuje prasę (tytuły lokalne), outdoor (citylighty) oraz internet (banery oraz serwis o nowej elektrociepłowni w dwóch wariantach językowych: standardowej polszczyźnie i gwarze śląskiej).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/kielbaski-degustino-reklamowane-po-slasku-i-dzieciecemu-wideo ##
Przygotowaniem reklam i strony internetowej zajęła się agencja Tequila. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy PHD Media Direction.











