"Sztuka plakatu reklamowego" by Clear Channel Poland

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Clear Channel Poland zainaugurowała program PR "Sztuka plakatu reklamowego". Na spotkaniu w gronie dziennikarzy i ludzi z branży, twórcy programu przedstawili jego założenia oraz zaprezentowali zasady konstrukcji layoutów plakatów komercyjnych, uwzględniające specyfikę medium jakim jest outdoor. Zaprezentowane zostały również wyniki badań efektywności kampanii outdoroowej zrealizowane przez Mareco Polska na zlecenie Clear Channel w 2002r.

„Naszym celem jest zwrócenie uwagi na fakt, że plakat reklamowy musi być projektowany ze świadomością w jakim medium będzie eksponowany. W przeciwnym razie kampania outdoorowa nie zdaje egzaminu. Zły layout przekłada się na niską efektywność kampanii i marnotrawienie budżetów reklamowych klienta. Mamy nadzieję, że twórcza wymiana opinii i poglądów, jaką sprowokował nasz program, przeniesie się na łamy prasy oraz przeniknie do świadomości reklamodawców” – powiedziała Anna Nowakowska-Godun, dyrektor marketingu Clear Channel Poland.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"