Szybko zleciało

Zintegrowana kampania marketingowa E.Leclerc w LublinieZ okazji 15-lecia obecności marki w Lublinie, E.Leclerc przeprowadził szeroko zakrojoną kampanię promocyjną pod hasłem „Szybko zleciało”. Podczas 10 tygodni trwania akcji wzięło w niej udział 150 tys klientów. W loterii rozlosowano 260 nagród o łącznej wartości przekraczającej 400 tys zł.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Przez pierwsze 2 tygodnie, od 21 marca do 4 kwietnia, kampania miała charakter teaserowy.

W pięciu lokalizacjach na terenie Lublina umieszczono skrzynie o tajemniczej zawartości. Informacje o akcji można było znaleźć na billboardach w całym mieście oraz na stronie internetowej www.szybko-zlecialo.pl, odliczającej czas do ujawnienia zawartości pierwszej. Od tego momentu, co tydzień otwierane były kolejne skrzynie z nagrodami, a fani na portalu Facebook angażowali się w zgadywanie, co jest w środku. Kolejne 5 skrzyń pojawiło się w Lublinie 4 maja.

Filarem pierwszego etapu kampanii były działania on-line, m.in. tworzenie społeczności wokół fanpage’a akcji w serwisie Facebook, emisja spotu teaserowego na You Tube, buzz marketing czy reklama internetowa. Spot był również pokazywany w lokalnej telewizji oraz w kinach. W drugim etapie kampanii główne kanały komunikacyjne akcji stanowiły radio, prasa, firmowe gazetki,

a także materiały promocyjne umieszczone w sklepach. Do informacji o przebiegu akcji służyły też narzędzia on-line, reklama, kampania adwords oraz mailing.

- To było 10 tygodni fantastycznej zabawy, zarówno dla naszych Klientów, jak i dla nas. Udowodniliśmy, że zakupy wcale nie muszą być nudne. Co piątek otwieraliśmy kolejną skrzynię z nagrodami i losowaliśmy zwycięskie paragony. Nasi Klienci wygrali motorówkę, zestaw Apple, czek na 10 tys. zł, zaproszenie na wycieczkę do Paryża, 4 rowery i kino domowe, 2 skutery Honda, Segway’a, zaproszenie na wycieczkę do parku rozrywki pod Paryżem, tygodniowy wyjazd do spa oraz Renault Clio IV. Akcja dobiegła końca, a nam będzie bardzo trudno się z nią rozstać. Przyzwyczailiśmy się, że w piątki spełniamy marzenia – mówi Edyta Tkaczyk, dyrektor hipermarketu przy ul. T. Zana.

E.Leclerc posiada w Lublinie dwa sklepy. Pierwszy hipermarket powstał 15 lat temu przy

ul. T. Zana, a pięć lat później kolejny, przy ul. Turystycznej. Z okazji 15-lecia obecności marki w mieście oba hipermarkety zorganizowały akcję „Szybko zleciało”, która jest pierwszą tak nietypową promocją.

- Sklep na Zana jest w Lublinie już od 15 lat, placówka na Turystycznej od dziesięciu. Łącznie daje nam to 25 i dokładnie tyle nagród dodatkowych co tydzień mogli wygrać nasi Klienci. Zmywarki, malaksery, tablety, parowary, grille elektryczne, smartfony, pralki, konsole, rowerki magnetyczne

i ekspresy do kawy – akcji na taką skalę w naszym mieście do tej pory nie było. Jestem przekonana, że wszyscy zapamiętają ją na bardzo długo – dodaje Małgorzata Wójcik-Szymuś, dyrektor hipermarketu przy ul. Turystycznej.

Kampania „Szybko zleciało” trwała od 21 marca do 16 czerwca. Za jej realizację odpowiedzialna była agencja reklamowa Vena Art. Więcej informacji o akcji na stronie www.szybko-zlecialo.pl oraz na profilu www.facebook.com/SzybkoZlecialo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"