Szymborska i Grochola powinny reklamować Winiary, a Penderecki i Wajda – BPH i Mercedesa

Wizerunek Wisławy Szymborskiej i Katarzyny Grocholi jest bliski marce Winiary – wynika z sondażu Millward Brown SMG/KRC. Natomiast Krzysztof Penderecki i Andrzej Wajda są pod tym względem podobni do BPH i Mercedesa.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Sympatię do Wisławy Szymborskiej deklaruje 91 proc. polskich internautów. Wobec Andrzeja Wajdy pozytywne uczucia żywi 85 proc. użytkowników sieci, wobec Krzysztofa Pendereckiego – 83 proc., a wobec Katarzyny Grocholi – 72 proc. Natomiast talent i zdolności twórcze Szymborskiej jako wysokie ocenia 92 proc. respondentów. O Andrzeju Wajdzie taką opinię ma 91 proc. ankietowanych, o Krzysztofie Pendereckim – 86 proc., a o Katarzynie Grochali – 74 proc. Na podstawie tych i innych pytań z sondażu Millward Brown SMG/KRC wytypował marki, których cechy są najbliższe wizerunkowi każdego z czworga sławnych Polaków. I tak Wisława Szymborska wizerunkowo jest podobna do brandów Tissot, ING, Soraya, Winiary , a Katarzyna Grochola – do Knorra, Gillette, Winiar i Rexony. Natomiast wizerunek Krzysztofa Pendereckiego jest bliski markom BPH, Orlen, Mercedes i Tissot, a wizerunek Andrzeja Wajdy – Tissotowi, BPH, Mercedesowi i Nissanowi. Zatem jako ambasadorowie reklamowi właśnie tych brandów artyści ci byliby najbardziej wiarygodni i – najprawdopodobniej – najskuteczniejsi. Sondaż został przeprowadzony w grudniu ub.r. metodą CAWI na reprezentatywnej grupie 1900 polskich internautów w wieku 15-60 lat. Stanowi on część badania CEBRA, które Millward Brown SMG/KRC realizuje na potrzeby firm z branży mediowej, agencji reklamowych i reklamodawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"