Szymon Majewski jako stylistka reklamuje Mini Ratkę w PKO BP

W telewizji, internecie i BTL-u rozpoczęła się kampania reklamowa promocję pożyczki gotówkowej Mini Ratka w PKO BP. Akcję, w której występuje Szymon Majewski, przygotowały agencje DDB i OS3 oraz dom mediowy Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W reklamie pożyczki gotówkowej Mini Ratka w PKO BP Szymon Majewski jako stylistyka porządkującego fryzurę klientki. Taki przekaz ma podkreślać, że przy wzięciu wariantu tej pożyczki z przeznaczeniem na spłatę innych zobowiązań kredytowych albo z ubezpieczeniem w STU Ergo Hestia nie płaci się prowizji za jej udzielenie. W ramach oferty można pożyczyć do 150 tys. zł, przy czym bez zabezpieczeń i poręczycieli - do 30 tys. zł, a bez zaświadczeń o dochodach lub bez zgody współmałżonka - do 15 tys. zł.

- Celem tej kampanii jest zaproszenie klientów kredytujących się w innych bankach do skorzystania z oferty PKO Banku Polskiego. Liczymy, że te działania pozwolą nam na realizacje naszych aspiracji sprzedażowych przekraczających 1 mld złotych w każdym z kwartałów do końca roku - opisuje Wojciech Werochowski, dyrektor departamentu finansowania klientów indywidualnych w PKO BP.

Akcja - zaplanowana do 15 października - jest prowadzona przede wszystkim w telewizji, a także internecie, na outdoorze oraz w formie materiałów BTL (ulotki i plakaty). Kreację kampanii przygotowała agencja DDB, za działania w internecie odpowiada dom mediowy OS3 multimedia, a za planownie i zakup mediów - dom mediowy Universal McCann.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela