Szymon Majewski Show traci widzów

Dziesiąta edycja „Szymon Majewski Show” - po trzech odcinkach - ma średnio 2,46 mln widzów. To nieznacznie mniej niż przed rokiem, kiedy format notował 2,58 mln widzów oraz o blisko milion osób mniej niż wiosną 2008 roku.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

Format zapewnia TVN 18,26 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz blisko 20 proc. w komercyjnej grupie docelowej – wynika z danych AGB Nielsen Media Research dla portalu Wirtualnemedia.pl. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 18,9 i 19,2 proc.  (4+ oraz 16-49), zaś dwa lata temu 25,61 i 25,68 proc. (4+ i 16-49).  

TVN podczas emisji programu zajmuje trzecią pozycję na rynku. Pierwsza w grupie 4+ jest Dwójka emitująca „Kulisy M jak miłość” oraz „Tomasz Lis na żywo” (3,56 mln widzów i 26,3 proc. udziału). Druga pozycja  (pierwsza w grupie 16-49) przypada Polsatowi z 2,93 mln widzów i 21,71 proc. udziału w rynku (w grupie komercyjnej 28,13 proc. udziału).

Show przyciąga głównie kobiety (59 proc.). Widzowie formatu są zróżnicowani wiekowo, najwięcej jest ich wśród osób między 30 a 34 rokiem, 55 a 59 rokiem oraz tradycyjnie dla niemal wszystkich programów - wśród emerytów.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii