W reklamie aplikacji IKO Szymon Majewski trafia do Afryki, gdzie pokazuje Pigmejom, jak korzystać z tego rozwiązania. Nieoczekiwanie dla Majewskiego tubylcy okazują się bardzo dobrze zorientowani w nowych technologiach.
Kampania informuje, że zainstalowana w telefonie aplikacja IKO pozwala wygodnie realizować płatności i wypłacać pieniądze w punktach i bankomatach oznaczonych symbolem IKO. PKO BP wprowadził to rozwiązanie przed ponad miesiącem (przeczytaj więcej).
To trzecia kampania PKO BP z cyklu „Szymon na krańcach świata”. W emitowanej od kilku dni reklamie Majewski jako kosmonauta rozmawia z Marsjanami, promując kredyt dla firm (przeczytaj więcej i obejrzyj spot), a w poprzedniej jako gość królewny Śnieżki i 7 krasnoludków reklamował pożyczkę Mini Ratka (więcej na ten temat).
Obecna akcja, zaplanowana na miesiąc, obejmuje telewizję (główne stacje i ok. 50 kanałów tematycznych) oraz internet (portale horyzontalne: Onet, WP i Allegro, serwisy technologiczne i studenckie, sieci afiliacyjne, Google).

Kreację kampanii przygotowały agencje DDB Warszawa (telewizja) i OS3 multimedia (internet), a za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Universal McCann (telewizja) i Value Media (internet).











