W spocie Szymon Majewski występuje razem z chearleaderkami na parkiecie siatkarskim. Wykonują układ taneczny, jednocześnie przedstawiając najważniejsze korzyści, jakie użytkownik otrzymuje przy zarejestrowaniu numeru prepaidowego w Plusie, m.in. 500 zł i 50 GB pakietu internetowego.
Sieć Plus ofertę promocyjną dla użytkowników rejestrujących numery kartę i mix (zarówno klientów tej sieci, jak i innych operatorów) udostępniła w tym tygodniu.
Akcja reklamowa jest prowadzona od czwartku w telewizji, internecie oraz na outdoorze (citylighty).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/obowiazkowa-rejestracja-kart-sim-promocje-operatorow-przyciagaja-klientow-ale-wciaz-brakuje-przepisow-wykonawczych ##
Kreacją kampanii zajęła się agencja Scholz & Friends Warszawa. Spot nakręcił Tomasz Augustynek, wyreżyserował Bartek Prokopowicz, a produkcją zajął się dom produkcyjny TFP. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Vizeum Polska.












