Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni

Szefową komunikacji kampanii wyborczej Szymona Hołowni będzie Olga Adamkiewicz, przez ostatnie lata związana z agencją marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Olga Adamkiewicz z Brand New Galaxy na czele komunikacji kampanii Szymona Hołowni
Olga Adamkiewicz

W piątek podczas prezentacji swojego sztabu Szymon Hołownia zaznaczył, że Olga Adamkiewicz dołączyła do niego niedawno. Zaznaczył, że będzie odpowiadać za strategię i realizację komunikacji w czasie kampanii.

- Bardzo się cieszę, że Olga, profesjonalistka tej klasy, zdecydowała się podjąć z nami współpracę - podkreślił, zwracając uwagę, że Olga Adamkiewicz oprócz pracy w branży marketingowej jest członkiem rady fundacji WWF Polska.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-holownia-program-wyborczy-kandydat-wybory-prezydenckie-o-mediach-publicznych-i-nadety-pseudopatriotyzm,7170756086814849a ##

Adamkiewicz wesprze działania sztabu, pracując m.in. z Jackiem Cichockim (Szefem Sztabu Wyborczego), Michałem Kobosko (Pełnomocnikiem Wyborczym), Stanisławem Zakroczymskim (Koordynatorem do Spraw Programowych) oraz z Agnieszką Buczyńską (Koordynatorką Ogólnopolskiej Sieci Wolontariatu).

- Dołączyłam do Ekipy Szymona, ponieważ Szymon jest kandydatem obywatelskim, którego niesamowita energia i zaangażowanie społeczne zadziałało na mnie jak magnes. Nie zdecydowałabym się na taki ruch zawodowy dla żadnego z obecnych kandydatów na prezydenta – komentuje swoją decyzję Olga Adamkiewicz. 

Olga Adamkiewicz od jesieni 2017 roku była związana z uruchomioną wtedy firmą marketingowo-technologiczną Brand New Galaxy. Początkowo była szefową, a wiosną ub.r. przeszła na stanowisko wiceprezesa ds. rozwoju biznesu i relacji zewnętrznych.

Przedtem przez prawie cztery lata pracowała w Jeronimo Martins Polska jako szefowa marketingu drogerii Hebe i aptek Na Zdrowie. Wcześniej przez 8 lat była związana z Procter & Gamble, kolejno pełniła tam funkcje associate brand managera i brand managera w Europie Środkowej.

Szymon Hołownia poinformował, że w jego sztabie funkcję pełnomocnika wyborczego pełni Michał Kobosko, Agnieszka Buczyńska - koordynatorką sieci wolontariuszy, a Stanisław Zakroczymski - koordynatora ds. programowych.

Hołownia liczy na 5-10 mln zł w budżecie kampanii, bez konwencji

Szymon Hołownia powtórzył, że budżet jego kampanii będzie oparty na wpłatach od zwolenników. Zaznaczył, że w ostatnich dniach sztab otrzymuje setki pytań, kiedy będzie można przekazać na ten cel środki.

Dodał, że koszty jego kampanii będą dużo niższe od ustawowego limitu wynoszącego 18 mln zł. - Chcielibyśmy zamknąć się między 5 a 10 mln zł. Będziemy się starali zrobić to oszczędnie, ale tak, żeby to wszystko zostały dowiezione - stwierdził.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/szymon-holownia-spot-katastrofa-smolenska-brzoza-i-papierowy-samolot-przeprosiny-komentarze-ekspertow,7170756425480321a ##

Hołownia zapowiedział, że w przyszłym tygodniu zamierza otworzyć 16 swoich lokalnych biur wyborczych. Nie jest natomiast planowana duża konwencja, na wzór tych organizowanych przez największe partie i wspieranych przez nie kandydatów.

- Zamiast wynajmować drogą halę w centrum Warszawy za nie wiadomo jakie pieniądze, zamawiać światła. Akurat kiedyś pracowałem w telewizji, więc wiem, jakie to są koszty. Ja chcę być z ludźmi, nie potrzebuję show, tam jest moja konwencja - argumentował Szymon Hołownia.

- Zrobiliśmy to specjalnie, też zadawaliśmy sobie to pytanie. Zrobimy to inaczej niż inni. Nasza konwencja będzie się odbywała przez cały następny tydzień w 16 polskich miastach, gdzie ja będę spotykał się z wolontariuszami, rozmawiał z nimi, łapał tę energię, którą mają, i cieszył się z tego, że zaczynamy nową drogę - zaznaczył.

Hołownia pisze książki i felietony, szeroko znany z TVN

Szymon Hołownia z mediami jest związany od ponad 20 lat. W latach 1997-2000 był dziennikarze działu kultury „Gazety Wyborczej”, w latach 2001–2004 pracował w dziale społecznym „Newsweek Polska”[6], w 2005 roku był zastępcą redaktora naczelnego tygodnika „Ozon”, a w latach 2005-2006 był redaktorem dodatku „Plus Minus” w „Rzeczpospolitej”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/malgorzata-kidawa-blonska-kandydat-na-prezydenta-wybory-plakat-i-haslo-wyborcze-prawdziwa-prezydent-pewna-przyszlosc,7170752231401089a ##

W latach 2006-2012 współpracował z „Newsweek Polska”, potem przez niecały rok był felietonistą „Wprost”, a w 2015 roku zaczął współpracę z „Tygodnikiem Powszechnym”.

Prowadził audycje w kilku stacjach radiowych (m.in. Radiu Białystok i VOX FM), w 2006 był gospodarzem programu „Po prostu pytam” w TVP1. W latach 2007–2012 był dyrektorem programowym Religia.tv, prowadził w tej stacji programy „Między sklepami”, „Bóg w wielkim mieście” i „Ludzie na walizkach”.

Największą popularność zyskał od 2008 roku jako współprowadzący „Mam talent!” w TVN. W 2015 roku razem z Marcinem Prokopem prowadził też w TVN program „Mamy Cię!”.

Napisał ok. 20 książek, przede wszystkim o tematyce religijnej i duchowości. Otrzymał kilka nagród dziennikarskich, m.in. Ostre Pióro od Business Centre Club (w 2004 roku), Nagrodę „Ślad” im. bp. Jana Chrapka (w 2007 roku), Wiktora w kategorii Wiktor publiczności za 2010 rok, MediaTor w kategorii NawigaTOR w 2008 roku, a w 2010 roku był nominowany do Nagrody im. Andrzeja Woyciechowskiego.

Hołownia od lat jest zaangażowany w działalność charytatywną, głównie na rzecz dzieci w Afryce. Założył fundacje Kasisi i Dobra Fabryka, w 2016 roku otrzymał od Rzecznika Praw Dziecka Odznaką Honorową za Zasługi dla Ochrony Praw Dziecka.

Studiował psychologię w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej. Dwukrotnie przebywał w nowicjacie zakonu dominikanów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada szefowej "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"