T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Ruszyła teaserowa odsłona kampanii wizerunkowej T-Mobile, w której operator zwraca uwagę na wybrane problemy w zakresie obsługi klientów telekomów. Akcję realizują departament zarządzania marką T-Mobile, DDB&Tribal, Mindshare oraz VMLY&R.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
T-Mobile zapowiada kampanię "Bez nonsensów" o jakości obsługi klienta (wideo)

Fazę teaserową promują cztery 15-sekundowe spoty telewizyjne. Wykorzystują komentarze z social mediów, których autorzy przekazują negatywne uwagi na temat jakości obsługi stałego klienta, infolinii czy prędkości internetu. Napędzającą się dyskusję przerywa napis „Nonsens”.

Spoty trafiły do emisji w telewizji, na nośnikach digital OOH oraz kanałach digital, w tym social mediach. Operator przygotował też specjalną stronę internetową beznonsensow.pl, której zawartość będzie się poszerzać sukcesywnie z rozwojem akcji.

Pierwsza faza kampanii potrwa do 1 kwietnia 2019 r.

- Od dawna mówimy, że zapewnienie klientom wyłącznie pozytywnych doświadczeń, jest dla nas najważniejsze. Jednocześnie w naszej branży jest wiele sytuacji, które irytują, do czego nawiązujemy w startującej dziś kampanii teaserowej. Dziś pokazujemy, że dostrzegamy te problemy i zaczynamy głośno mówić o tym, że się z nimi zmierzymy. Znamy już kilka odpowiedzi, ale ta historia dopiero się zaczyna - mówi Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką T‑Mobile.

Gwiazdą Monika Brodka

Główna kampania ruszy od wtorku 2 kwietnia. Obejmie emisję 45-sekundowego spotu, który wyreżyserował Sebastian Pańczyk, a wystąpi w nim piosenkarka Monika Brodka.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T Mobile wraz z agencją DDB&Tribal. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare, kampanię digital i social media realizuje VMLY&R.

W 2018 r.  T-Mobile Polska wypracował przychody w wysokości 6,5 mld złotych, ale wskaźnik EBITDA okazał się w skali roku niższy o 6,7 procent. Operator ma obecnie ponad 10,7 mln użytkowników, o 333 tys. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące