T-Mobile głównym sponsorem festiwalu Music Power Explosion, największą gwiazdą Avicii

T-Mobile Polska został głównym sponsorem festiwalu muzyki klubowej Music Power Explosion. Wydarzenie odbędzie się 15 lipca br. na stadionie Energa Gdańsk, a jego główną gwiazdą będzie szwedzki DJ i producent Avicii.

km
km
Udostępnij artykuł:

T-Mobile Polska swoja zaangażowanie w festiwal Music Power Explosion realizować będzie m.in. poprzez markę T-Mobile Electronic Beats - międzynarodową platformę lifestyle'ową, wokół której gromadzą się społeczności młodych ludzi. Pod szyldem EB odbywają się m.in. cykliczne wydarzenia muzyczne i kulturalne oraz realizowane są projekty związane z promocją awangardowych twórców i projektów.

Od tego roku program T-Mobile Electronic Beats ma mocniej niż dotychczas zaistnieć także na polskim rynku, a festiwal Music Power Explosion ma być jednym z głównych jego punktów.

- Festiwale muzyki elektronicznej cieszą się coraz większym uznaniem, także w Polsce, gromadząc coraz liczniejsze rzesze fanów. Program muzyczny T-Mobile Electronic Beats, który doskonale wpisuje się w ten trend, polskiej publiczności kojarzy się w tej chwili głównie z cyklem imprez i koncertów z udziałem najwyższej klasy DJ-ów. Od tego sezonu pójdziemy o krok dalej i rozwiniemy ten projekt do nowej platformy marketingowej. Pojawią się aktywności, wspierające i promujące szerzej nie tylko samą muzykę ale i kulturę związaną z tym nurtem. Będziemy obecni na najważniejszych wydarzeniach EDM i przybliżymy polskiej publiczności jej największe gwiazdy. Mając tę ambicję, nie mogliśmy nie pojawić się na Music Power Explosion skoro jego gwiazdą jest Avicii - jeden z najważniejszych artystów i producentów muzyki tanecznej - mówi Elżbieta Wójcik, członek zarządu T-Mobile Polska, odpowiedzialna za rynek prywatny.

Zadowoleni z nawiązania współpracy z marką T-Mobile są organizatorzy Music Power Explosion.

- Koncerty na Stadionie Energa Gdańsk to moc wrażeń dla mieszkańców Gdańska i turystów. Bardzo cieszy nas, że przy okazji koncertu Avicii będziemy współpracować z tak znaczącym sponsorem - marką T-Mobile. Jesteśmy przekonani, że ta współpraca przyczyni się do sukcesu lipcowego koncertu - ocenia Paweł Adamowicz, Prezydent Miasta Gdańsk.

- Music Power Explosion dostarczy wszystkim uczestnikom wyjątkowych emocji oraz imponujących efektów dźwiękowo-wizualnych. Jesteśmy przekonani, że obecność marki T-Mobile podczas tej imprezy nie tylko wzmocni jej rangę oraz zintensyfikuje rozpoznawalność wydarzenia, ale także dostarczy wszystkim uczestnikom mnóstwo dodatkowych atrakcji. Współpraca z tego rodzaju sponsorem to wielka satysfakcja dla organizatora - przyznaje Janusz Stefański z agencji Prestige MJM.

Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator, podkreśla, że współpraca z T-Mobile to kolejne potwierdzenie dużych możliwości gdańskiego obiektu.

- Stadion Energa Gdańsk daje sporo możliwości partnerom biznesowym, czego dowodem jest zarówno nawiązanie współpracy z T-Mobile, jak i, podpisany kilka miesięcy temu kontrakt na prawo do nazwy obiektu z Grupą Energa. Współpraca przy koncercie tej klasy to duża wartość dla sponsora. Pozwala na ekspozycję marki na poziomie międzynarodowym i pozytywne powiązania z dobrą, nowoczesną muzyką i stadionem, który gości wydarzenia takie jak Music Power Explosion – twierdzi Tomasz Kowalski.

DJ Avicii poinformował ostatnio o zakończeniu kariery scenicznej wraz ze zwieńczeniem tegorocznej trasy koncertowej, w związku z czym koncert w Polsce w ramach Music Power Explosion będzie pierwszym i zarazem ostatnim występem tego artysty w naszym kraju. Jego show poprzedzi m.in. występ Modestep (DJ Set), a także dj-sety innych zagranicznych wykonawców.

Wejściówki na koncert można nabywać za pośrednictwem stron prestigemjm.com, eBilet.pl, a także w salonach Empik na terenie całego kraju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele