T-Mobile rusza z kampanią skierowaną do specjalistów IT

Pod hasłem #IWILLNOTSTOP T-Mobile rusza z kampanią employer brandingową, prezentującą możliwości, jakie dzięki transformacji operatora zyskują pracownicy, szczególnie ci specjalizujący się w obszarze IT.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
T-Mobile rusza z kampanią skierowaną do specjalistów IT

W ramach kampanii employer branding zbudowana została nowa strona internetowa pracujwtmobile.pl, która uzupełni dotychczasowe zasoby dotyczące kariery na stronach T Mobile. Oprócz informacji na temat procesu rekrutacji, zasad i zalet pracy w T-Mobile, czy odświeżonych ogłoszeń rekrutacyjnych, zawierać będzie także sylwetki pracowników firmy.

T-Mobile stawia na employer branding  - T-Mobile jest liderem cyfrowej transformacji, a specjaliści IT znajdą u nas możliwość rozwoju w praktycznie każdej dziedzinie. Łączy nas przekonanie, że innowacyjne technologie dają zupełnie nowe możliwości rozwoju społeczeństwu i biznesowi, a jednocześnie pomagają chronić środowisko naturalne. Taką przyszłość tworzymy, budując i rozwijając rozwiązania, które podnoszą jakość życia milionów ludzi. Chcemy, żeby każdy pracownik T Mobile wiedział, że swoją pracą dokłada się nie tylko do sukcesu firmy, ale zmienia na lepsze otaczającą nas rzeczywistość. To jest najważniejszy przekaz naszej najnowszej kampanii, skierowanej do rynku IT: ‘Wybierz pracę, która ma znaczenie - komentuje Dagmara Ptasińska, dyrektor departamentu portfolio produktów HR T-Mobile Polska.

Działaniom towarzyszyć będzie długofalowa kampania w mediach społecznościowych oraz filmy i animacje pokazujące T Mobile jako miejsce rozwoju najnowszych technologii, wspierających cyfrową transformację społeczeństwa.

Dodatkowo, potencjalni kandydaci zaproszeni będą do skorzystania z quizu, dostępnego na stronie iwillnotstop.pl. Z pozoru abstrakcyjny „test osobowości” został przygotowany tak, by przez opisy osobowości jak najdokładniej odwzorować obszary, wokół których toczy się kampania i możliwości rekrutacyjne T-Mobile.

#IWILLNOTSTOP jest kampanią globalną Deutche Telekom. Do polskich warunków dostosował ją zespół portfolio produktów HR w T-Mobile Polska.

Przy stworzeniu działań wizerunkowych firmę wspiera agencja Performante, zaś nową zakładkę kariera przygotowała agencja Job'n'Joy.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Będą dwa nowe sezony "Hotelu Paradise". W programie dwie prowadzące

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"