W najnowszej kampanii reklamowej, która startuje 23 czerwca, operator przypomina o swojej ofercie dla rodzin. Składają się na nią m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.
CZYTAJ TAKŻE: Orange Polska w lipcu uruchomi sieć 5G

Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia.
Oferta dostępna jest również z smartfonami (cena abonamentu wynosi wówczas od 45 zł miesięcznie, w zależności od wybranego modelu), m.in. z Samsungiem Galaxy A41 z potrójnym aparatem, Oppo A31 z pojemną baterią i opcją Dual SIM, czy Xiaomi Redmi Note 9.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-siec-5g-reklama-opinie-mapa-zasiegu ##

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
CZYTAJ TAKŻE: Play uruchamia sieć 5G na paśmie 2100 MHz w 33 miastach
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-na-karte-pakiet-nowy-za-25-zl-rozmowy-i-sms-y-bez-limitow-20-gb-internetu ##











