Promocja obowiązuje ofercie abonamentowej T-Mobile dla klientów indywidualnych i firm. W różnych planach taryfowych ceny niektórych smartfonów na start są znacząco obniżone. I tak w przypadku Huawei Mate 20 lite cena maleje o 400 zł, Huawei P20 64G - o 500 zł, a Samsunga A6+ - o 300 zł.
Kampania reklamowa podkreśla wybrane atuty tych smartfonach przydatne w różnych codziennych sytuacjach. W spotach występują dziewczyna ćwicząca na siłowni, hokeista i menedżer w biurze.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/t-mobile-siec-5g-w-polsce-jak-dziala-dostepnosc-ceny,7171188987680897a ##
Działania reklamowe T-Mobile obejmują m.in. telewizję oraz internet.
Za kreację i produkcję reklam T‑Mobile Polska odpowiada agencja Bridge2Fun, za planowanie i zakup mediów - dom mediowy Mindshare, a za działania reklamowe w internecie - VML Poland i LiquidThread, za aktywności w mediach społecznościowych - VML, a za materiały BTL - ARC Worldwide.












