Kampania podkreśla, że Huawei Mate 10 lite jest dostępny już za złotówkę na start w taryfie abonamentowej T-Mobile przy miesięcznej opłacie w wysokości 90 zł i umowie na 24 miesiące. Taka oferta obejmuje też nielimitowane połączenia, SMS-y i MMS-y do wszystkich sieci oraz nielimitowany internet w kraju.
Z kolei tablet Huawei MediaPad T3 10 można kupić od złotówki na start (płatność jest rozłożona na 36 miesięcy) w ofercie z internetem mobilnym obejmującej pakiet 30 GB danych. Miesięczna opłata wynosi 39,99 zł, a umowa jest podpisywana na 24 miesiące.
Spoty są utrzymane w stylistyce charakterystycznej od wiosny br. dla reklam T-Mobile: dynamicznych ujęciach czarno-białych i z barw magenta oraz tle muzycznym (tym razem jest to piosenka „Life is life”).
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/orange-polska-chce-udostepnic-t-mobile-swiatlowody-do-internetu-szerokopasmowego ##

Działania reklamowe obejmują przede wszystkim telewizję oraz internet.
Kampanię przygotował departament komunikacji rynkowej T Mobile Polska wraz z agencją Bridge2Fun, która zajęła się kreacją i produkcją spotów. Za planowanie i zakup mediów odpowiadają domy mediowe Starcom i Mindshare Polska, za działania reklamowe w internecie - agencja LiquidThread, za aktywności w mediach społecznościowych - Agencja Warszawa, a za przygotowanie materiałów BTL - agencja ARC Worldwide.











