T-Mobile promuje ofertę dla biznesu

Firma T-Mobile Polska ruszyła z kampanią nowej oferty, składającej się z 7 produktów, która ma pomóc firmom w digitalizacji. W jej skład wchodzą między innymi produkty i usługi związane z chmurą oraz cyberbezpieczeństwem.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
T-Mobile promuje ofertę dla biznesu

Kampania składa się z 30-sekundowego spotu emitowanego w telewizji oraz działań digital – 15-sekundowych formatów wideo na YouTube i wybranych platformach VOD, banerów reklamowych w kluczowych mediach biznesowych oraz wpisów na LinkedIn T-Mobile Biznes Polska. We wrześniu informacje o ofercie pojawią się także w strefach biznesowych i VIP na lotniskach w Warszawie i Gdańsku.

Kampanię na rynek europejski przygotowała agencja Saatchi & Saatchi Germany. Jej adaptacją na rynek polski zajął się Departament Zarządzania Marką wraz z agencją VML. Za działania w internecie odpowiada VML. Zakupem mediów zajął się Dom Mediowy Mindshare.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu