DDB&tribal przejmuje od FCB Bridge2fun obsługę reklamową T-Mobile Polska

Agencja DDB&tribal wygrała przetarg na obsługę reklamową T-Mobile Polska. Poprzednio przez ponad trzy lata dla telekomu pracowała agencja FCB Bridge2fun.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:

Według ustaleń Wirtualnemedia.pl, T-Mobile Polska i DDB&tribal uzgadniają obecnie szczegóły współpracy. Telekom na razie nie potwierdza oficjalnie wyniku przetargu.

Przetarg był prowadzony od listopada ub.r. W jego finałowym etapie brały udział agencje DDB&Tribal, Saatchi&Saatchi IS, Change Serviceplan i FCB Bridge2Fun.

Ta ostatnia poprzednio pracowała dla T-Mobile Polska. Obsługiwała firmę od jesieni 2015 roku - początkowo jako agencja wspomagająca (funkcję głównej agencji pełniła Leo Burnett), a od 2016 roku w całości odpowiadała za kreację reklam ATL-owych telekomu.

FCB Bridge2Fun przygotowała dla T-Mobile serię kampanii w konwencji muzycznej, w których występowały znane osoby, m.in. Tomasz Kot, Kinga Preis, Patricia Kazadi, Agnieszka Szulim, Piotr Kędzierski, Maja Ostaszewska, Piotr Stramowski i Bogusław Linda.

Natomiast od wiosny ub.r. w reklamach sieci pojawiała się dziennikarka Dorota Wellman. Jesienią wystąpiła w kampaniach oferty Magenta Biznes, T-Mobile na Kartę i oferty rodzinnej.

T-Mobile będzie reklamować internet światłowodowy

- Zamierzamy w nadchodzącym czasie utrzymać podobną intensywność naszej komunikacji, jak to miało miejsce w ciągu całego roku - mówił portalowi Wirtualnemedia.pl pod koniec ub.r. Krzysztof Jankowski, dyrektor departamentu zarządzania marką w T-Mobile. - Cały czas optymalizujemy przy tym nasze działania mediowe, chętnie eksplorujemy nowe obszary i kanały dotarcia. Widzimy pojawiające się możliwości związane choćby z nośnikami outdoorowymi ale przede wszystkim ogromny potencjał, jaki tkwi w kanałach cyfrowych. Działania tam z pewnością będziemy intensyfikowali - zapowiedział.

W bieżącym kwartale telekom wprowadzi do sprzedaży internet światłowodowy, który będzie oferował na łączach Orange Polska.

Ostatnio T-Mobile Polska rozstrzygnął przetarg na obsługę public relations - wybrał agencję 24/7 Communication, a zakończył współpracę z Monday. Natomiast jego obsługą mediową zajmuje się bez zmian Mindshare Polska.

W trzecim kwartale ub.r. T-Mobile Polska osiągnął 1,69 mld zł przychodów (5,5 proc. więcej niż rok wcześniej) i 418 mln zł zysku EBITDA (po wzroście o 11,5 proc. w skali roku). Na koniec września firma miała 10,69 mln klientów, o 396 tys. więcej niż rok wcześniej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online