T-Mobile reklamuje 5G (wideo)

W nowej kampanii reklamowej T-Mobile promuje sieć piątej generacji 5G oraz ofertę gigabajtów internetu, rozmów i SMS-ów bez limitu. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland oraz VMLY&R.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

W ubiegłym tygodniu T-Mobile ruszył z ofertą usługi w standardzie 5G z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz. Do końca czerwca w zasięgu sieci znajdzie się 6 mln osób.

Z sieci 5G w T-Mobile Polska będą mogli korzystać użytkownicy z Warszawy i okolic, Łodzi, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Płocka, Opola, Częstochowy, Rzeszowa, Bielsko-Białej, Kielc oraz Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/jak-korzystac-z-5g-u-polskich-operatorow-u-kazdego-inne-warunki-dlaczego-5g-jak-korzystac-ceny-smartfony-do-5g ##

Sieć 5G dla klientów indywidualnych w T-Mobile jest obecnie całkowicie bezpłatna. Aby się do niej przyłączyć, wystarczy być w jej zasięgu oraz posiadać dowolny z oferowanych od września 2019 roku planów taryfowych i urządzenie działające w technologii piątej generacji z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/t-mobile-na-karte-pakiet-nowy-za-25-zl-rozmowy-i-sms-y-bez-limitow-20-gb-internetu ##

T-Mobile z kampanią reklamową o 5G  

W najnowszym spocie operator porównuje doświadczenie korzystania z 5G do jazdy autem z zawrotną prędkością na torze wyścigowym, na którym prowadzący nie musi oglądać się na żadne ograniczenia. Po drodze na kierującego czekają nielimitowane korzyści: rozmowy, SMS-y oraz gigabajty.

W kampanii T-Mobile zachęca do skorzystania z dwóch smartfonów, które pozwolą korzystać z 5G: LG V60 Thinq 5G oraz Xiaomi MI 10 5G.

Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży od 16 czerwca do połowy sierpnia.

Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele