T-Mobile reklamuje Światłowód i pakiet MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł, w reklamach Sonia Bohosiewicz

T-Mobile Polska w nowej promocji MagentaRozrywka oferuje internet światłowodowy, dostęp do pakietów Ipla ze 109 kanałami TV w ramach IPLA TV oraz Ipla Eleven Sports na 3 miesiące od 1 zł. Ofertę wesprze kampania reklamowa z udziałem aktorki Soni Bohosiewicz, która ruszy 9 października.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
T-Mobile reklamuje Światłowód i pakiet MagentaRozrywka na 3 miesiące od 1 zł, w reklamach Sonia Bohosiewicz

T-Mobile Polska przygotował dla użytkowników dostęp do pakietów telewizyjnych Ipli, zawierających łącznie 109 kanałów, w tym 105 kanałów w pakiecie Ipla TV, oferujących największe hity filmowe, popularne seriale, programy rozrywkowe i informacyjne, bajki dla dzieci oraz sport na najwyższym poziomie w 4 kanałach premium w pakiecie Ipla Eleven Sports.

Klienci wybierająć nową ofertę internetu światłowodowego, które dziś T-Mobile oferuje głównie na infrastrukturze Orange, zapłacą przez 3 miesiące od 1 zł, a dodatkowo mogą skorzystać z dostępu do Ipla TV oraz Ipla Eleven Sports przez 90 dni bez ponoszenia opłat.

Podpisując umowę na internet światłowodowy, w zestawie użytkownik otrzymuje bezpłatnie router i nie ponosi dodatkowych kosztów za usługę instalacyjną (lub aktywacyjną). Po okresie promocyjnym usługa internetu światłowodowego (w zależności od wybranej opcji) przy umowie na 24 miesiące będzie wynosiła 59 zł (300 Mb/s), 69 zł (600 Mb/s) lub 89 zł (900 Mb/s).

Pakiety telewizyjne Ipli można włączyć i wyłączyć w dowolnym momencie, a po okresie promocyjnym będą one dodatkowo płatne: miesięczny koszt za dostęp do pakietu Ipla TV będzie wynosił 50 zł, zaś do Ipla Eleven Sports – 15 zł.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-happy-fridays-t-mobile-polska ##

Sonia Bohosiewicz reklamuje T-Mobile

Ofertę promocyjną reklamuje Sonia Bohosiewicz. 30-sekundowy spot będzie emitowany w telewizji i internecie od 9 października 2020. Działania promocyjne będą prowadzone także w mediach społecznościowych, internecie oraz na nośnikach outdoorowych.

Oferta dla kibiców promowana jest także specjalnym spotem reklamowym.

Najnowszą kampanię przygotował Departament Zarządzania Marką T Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC – Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.

W drugim kwartale tego roku T-Mobile Polska osiągnął całkowite przychody w wysokości 1,6 mld zł, co oznacza wzrost o 3,4 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2019 r. Jak podaje telekom, udało mu się osiągnąć taki wynik "mimo niekorzystnych trendów rynkowych i ograniczenia działalności sklepów z powodu pandemii koronawirusa".

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych