T-Mobile Usługi Bankowe nagrodzony za bankowość mobilną w konkursie „Gazety Bankowej”

T-Mobile Usługi Bankowe znalazł się w gronie laureatów nagrody „Lider 2016” przyznawanej przez „Gazetę Bankową” firmom oraz instytucjom, które w ubiegłym roku wdrożyły najciekawsze rozwiązania w danej branży. Bank zajął drugie miejsce w kategorii „Bankowość i Finanse” za nową bankowość mobilną.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W konkursie „Gazety Bankowej” promowane są firmy i instytucje, które w poprzednim roku wyróżniły się szczególnymi osiągnięciami w obszarze nowoczesnych i innowacyjnych technologii. Kapituła konkursu, którą tworzą eksperci z poszczególnych kategorii, docenia produkty, usługi i rozwiązania IT, które miały istotny wpływ zarówno na funkcjonowanie firmy czy instytucji, jak i jej otoczenie.

Wyniki konkursu zostały ogłoszone podczas gali „Techno Biznes”, która odbyła się 5 kwietnia 2017 r. w Warszawie. W imieniu T-Mobile Usługi Bankowe nagrodę odebrała Magdalena Proga-Stępień, dyrektor Departamentu T-Mobile Usługi Bankowe.

 – Nagroda „Lider 2016” za bankowość mobilną T-Mobile Usługi Bankowe to docenienie pracy całego zespołu przy jednym z najbardziej zaawansowanych rozwiązań mobilnych na rynku. Jest ono jednocześnie bardzo proste i intuicyjne w obsłudze, spójne z logiką nawigacji systemów Google Android i Apple iOS. Nasza aplikacja pozwala na łatwiejsze i wygodniejsze bankowanie niż na komputerze, oferując wszystkie niezbędne funkcjonalności bez potrzeby przełączania się do bankowości internetowej – mówi Magdalena Proga-Stępień.

T-Mobile Usługi Bankowe udostępnił nową bankowość mobilną w październiku 2016 r. Aplikacja została stworzona w myśl zasady „Mobile first”, dzięki czemu pozwala wykonać na telefonie nawet najbardziej skomplikowane operacje bankowe. W swoim rozwiązaniu mobilnym bank zawarł nowoczesny design, funkcjonalność oraz usługi daleko wykraczające poza standardy rynkowe. W telefonie można zrealizować wszelkie czynności, m.in.: otworzyć konto, zamówić kartę, czy obsłużyć konto firmowe. Najczęściej wykorzystywane przez użytkowników funkcje np. sprawdzenie stanu konta i ostatnich transakcji są dostępne bez logowania do aplikacji, tuż po jej włączeniu. Aplikacja nie tylko wykorzystuje nowoczesne rozwiązania, ale również wyróżnia się zupełnie nowym wyglądem, opartym o natywny interfejs. Dzięki temu udało się zapewnić pozytywny „user experience”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"